רופא שיניים בחדרה - שלוש דרכים לדעת שבחרתם נכון

כאשר אתם בוחרים רופא שיניים בחדרה, או בכל עיר אחרת בארץ, חשוב לכם לדעת שאתם מפקידים את הפה שלכם בידיים הנכונות. אם תחשבו על זה מעט לעומק, תגלו, כי לשיניים ולפה שלנו ישנו תפקיד שאינו מסתכם רק באכילה או בשתייה, אלא גולש ועובר הרבה מעבר לכך. למשל, ביצירת הרושם הראשוני שלנו כאשר אנחנו פוגשים אנשים חדשים, ביכולת לחייך מכל הלב (ובכך, ליצור רושם מסוים, הנחוץ לו בעסקים, בזוגיות ואפילו בהורות) וכן הלאה. לכן, כאשר מדובר על בחירת רופא שיניים בחדרה, לא נתמקד רק ביכולתו לבצע סתימה בשן נסתרת או במחירו הזול של הטיפול, אלא בתכונות, יכולות וכישורים רחבים יותר מכך.

מיהו רופא שיניים טוב?

הנה שלושה סימנים לכך שהרופא המטפל בכם הוא רופא השיניים הנכון עבורכם:

מעניק יחס אישי – רפואה בכלל ורפואת שיניים בפרט פוגשת את המטופל בנקודת שפל – כאב שיניים מצמית או בטחון עצמי ירוד בשל שיניים בעיתיות. הרופא המטפל חייב להיות מצויד באורך רוח על מנת להיות מסוגל לטפל באנשים במצב כזה. לכן, רופא שיניים המתייחס אליכם כאל מטרד (או, לחילופין, כאל ארנק מהלך) – איננו הרופא הנכון והמתאים לכם.

מתמחה בתחום הטיפול – כמו ברפואה הכללית, גם ברפואת השיניים ישנן התמחויות (שבע במספר – כירורגיית הפה והלסת, מחלות חניכיים, טיפולי שורש, רפואת שיניים לילדים, שיקום מורכב של הפה, רפואת הפה (העוסקת בטיפול במחלות חלל-הפה ובטיפול בחולים בסיכון גבוה) ורפואת שיניים קהילתית. כל התמחות כזו מצריכה ארבע עד חמש שנות לימוד נוספות, לאחר שש שנות לימוד רפואת השיניים הבסיסית. מרפאה המרכזת מספר תחומי התמחות כאלה יכולה לתת מענה רוחבי רחב יותר, מאשר רופא שיניים אחד בעל התמחות בודדת.

מקפיד על עדכניות – כיצד ניתן לדעת כי רופא השיניים מעודכן בכל שיטות הטיפול החדישות? להסתדרות לרפואת שיניים בישראל ישנה תוכנית לימודים/הכשרה אשר בסיומה מקבלים רופאי השיניים תעודת "רופא שיניים מעודכן" שתוקפה שלוש שנים מיום הוצאתה. כמובן שגם למכשור המתקדם, גישות הטיפול העדכניות וליעילותם של חומרי הגלם בהם עושה הרופא שימוש יש מקום בקביעת רמת העדכניות של הטיפול המוצע.

IDENT – רופא שיניים בחדרה שנותן לכם סיבה לחייך!

מרפאת IDENT בעלת ניסיון וותק של למעלה מ-20 שנים, והיא מציעה למטופליה מגוון רחב של טיפולים בתחומי הכירורגיה הדנטאלית, האסתטיקה הדנטאלית ושיקום הפה. צוותה המיומן של המרפאה מבוסס על רופאי שיניים בעלי הסמכות והשתלמויות בינ"ל, המלווים כל מטופל ביחס אישי ובאורך רוח, מפגישת הייעוץ ועד לסיום תהליך הטיפול(ים).

נגישות