יישור שיניים

לפרטים נוספים

שיטות ליישור שיניים

בשנים האחרונות תחום רפואת השיניים מציע שיטות מתקדמות חדשות ליישור שיניים שגם מדייקות ומקצרות מאוד את התהליך. חלקן מספקות ערך מוסף משמעותי נוסף בכך שהן מאפשרות טיפול דיסקרטי המתבסס על גשר שקוף או סמכים נסתרים.

סמכי מתכת רגילים ליישור שיניים
שיטה זו אינה מאוד חדשה, אבל היא מאוד יעילה. סמכי המתכת המוצמדים לשיניים מניבים תוצאה מהירה ומדויקת. החיסרון המרכזי שלהם הוא חיסרון אסתטי. כי סמכי המתכת בולטים ונראים כמו הברגת מתכת לאורך כל שורת השיניים.

סמכים שקופים
פועלים על עיקרון הסמכים הרגילים, אך עשויים מחומר מורכב שקוף שהופך אותם לפחות נראים ובולטים. טיפול באמצעות סמכים אלו יקר יותר מהסמכים הרגילים, אבל כשמדובר ביישור שיניים למבוגרים שלא יכולים להרשות לעצמם להסתובב כמו דמות מתוך הסרט מלתעות מדובר בהפרש שבהחלט מצדיק את התמורה.

יישור שיניים פנימי
גם בשיטה זו עיקרון הפעולה הוא 'סמכים', אך בשונה מהסמכים הרגילים או הסמכים השקופים. סמכים בשיטה זו נמצאים רק בחלקה הפנימי של השן ומוסתרים באמצעות קו השיניים ובכך מספקים פתרון יישור שיניים אסתטי.

אינוזוליין
יישור שיניים בשיטת אינוזוליין הידועה גם כ'יישור שיניים שקוף', מתבססת על מערכת של פלטות שקופות המותאמות לכל מטופל ומוחלפות תוך כדי התקדמות התהליך. גם שיטה זו מספקת 'פתרון דיסקרטי' שמתאים מאוד עבור מבוגרים המעוניינים ביישור שיניים.

אקסלדנט
האקסלדנט הוא מכשיר ייעודי שמקובל לשלב בטיפול יחד עם שיטות נוספות כמו אינזוליין. האקסלדנט מפעיל לחץ חיצוני על השן והוא מאפשר לזרז את תהליך יישור השיניים באופן משמעותי (בין שליש למחצית זמן הטיפול ללא המכשיר).

מידע נוסף על טכניקות של יישור שיניים תוכלו לקבל במרפאת איי דנט (Ident), שבין היתר מתמחה בפתרונות חכמים ומתקדמים של יישור שיניים.

לפרטים נוספים

חייגו אלינו:

לפרטים נוספים

נגישות