אסתטיקה דנטלית

לפרטים נוספים

כתר זירקוניה – רפואה דיגיטלית - EMAX

אחד החסמים הגדולים ביותר בהתקנת כתרים דנטליים זו העובדה שמדובר בתהליך ארוך של טיפולים ומדידות. יש צורך בטיפולי הכנה, יש צורך ביציקה של תבניות וסדרה של מדידות, שרק אחריה הנתונים נשלחים למעבדה והכתרים מעוצבים ומיוצרים לפי המידות והפרמטרים הספציפיים של כל מטופל. היום גישה חדשה ברפואת השיניים הידועה בתור 'רפואה דיגיטלית' משנה את כל זה.

כל התהליך בטיפול שיניים אחד
'הרפואה הדיגיטלית' רותמת טכנולוגיות מתקדמות של סריקה והדפסת תלת מימד ובאמצעותן מספקת פתרונות מהירים ואיכותיים בטיפולי שיניים מורכבים כמו התקנת כתר זירקוניה או התקנת כתר EMAX. כתר EMAX הנו כתר חרסינה ייחודי שאינו מונח על תשתית ממתכת.
כתרי זירקוניה וכתרי EMAX נחשבים לדור המתקדם ביותר של כתרי השיניים, הן בהיבט הפונקציונלי של שיקום הפה והן באספקטים האסתטיים שהם היום הזרז העיקרי של מטופלים לפנות להתקנת כתרים. הן כתרי זירקוניה והן כתרי EMAX הם כתרים מונוליטיים. כלומר, כתרים העשויים מקשה יצוקה אחת, עובדה זו מאפשרת את הכנתם בטכניקה של הדפסת תלת מימד.

מערכת חדשנית מיוחדת
מרפאות שיניים מתקדמות בהן מבוצעים טיפולי 'רפואה דיגיטלית כמו מרפאת איי דנט (Ident), מצוידות במכשיר חדשני בשם CEREC. ה- CEREC הנה מערכת שגם סורקת באופן דיגיטלי את המידות המדויקות, גם מאפשרת לעצב את הכתרים ביד אומן וגם מייצרת את הכתרים – כל זה קורה כמעט סימולטנית ויכול להתבצע בטיפול שיניים ייחודי אחד.
המערכת יכולה לייצר הן כתר זירקוניה והן כתר EMAX ובכך לספק פתרון איכותי ומתקדם במיוחד. מנגד תפעול מערכת CEREC דורש מומחיות גדולה וניסיון רב. רק מרפאה שאמונה על עקרונות ה'רפואה הדיגיטלית' ושכוללת רופאים מומחים שהוכשרו לעבוד על המערכת יכולה לבצע בהצלחה מתווה טיפולי כזה.

לפרטים נוספים

חייגו אלינו:

לפרטים נוספים

נגישות