מרפאת מומחים איידנט

כירורגיה פה ולסת

ניתוחי שיניים הינם הליך רפואי כירורגי הדורש מיומנות ומומחיות מקצועית רבה וגבוהה בתחום כירורגיה פה ולסת. ישנם מקרים בהם גם ניתוח שיניים פשוט לכאורה, עלול להסתבך ולכן ישנה חשיבות רבה לפנות לגורם מקצועי ומוסמך בתחום  אשר בידיו ישנם הכלים הנכונים והמתאימים להגיב במהירות ולספק מענה במקרה שבו ההליך משתבש, למנוע הידרדרות ולהגיע לתוצאות הרצויות אשר יישמרו לאורך זמן.

כירורגיה פה ולסת מומחיות ואחריות מקצועית
בישראל, למעלה מ – 100 אלף איש עוברים טיפולי השתלות שיניים מדי שנה. יש לפנות ולקבל טיפול מסוג זה אך ורק מידי רופא מקצוען שעבר את ההכשרות הרלוונטיות לכירורגיה פה ולסת אשר הוא ורק הוא רשאי לבצע השתלות שיניים באזורים אנטומיים הכרוכים ודורשים מורכבות ומומחיות גבוהה. התחום מתייחס למכלול אזור הפה, הלסתות ומבנים נוספים בעלי קשר והשפעה הדדית אשר יש להיות מודעים אליהם וזאת במטרה למנוע הפרה של האיזון העדין באזורים אנטומיים אחרים בפנים.

סוגי טיפולי כירורגיה פה ולסת
הרמת סינוס – ניתוח והליך רפואי חדש באופן יחסי הכולל הרכבת שתלים דנטליים במצבים של חוסר בעצם העליונה. הטיפול מהווה פתרון ומספק מענה יעיל למקרים אשר בעבר חייבו התקנת שיניים תותבות. אובדן והידלדלות העצם מחייבים ניתוח הרמת סינוס המתבצע בהרדמה מקומית ואורך כשעה וחצי. מהלך הניתוח כולל פתיחת פתח בלסת העליונה והרמת רקמת הסינוס במטרה לאפשר "פתיחה" של העצם וגישה אליה על מנת לחבר אליה שתלים.
השתלת עצם – ניתוח אשר מביא לידי ביטוי פרקטיקה חדשנית הדורשת התמחות בתחום כירורגיה פה ולסת. באמצעות ההליך ניתן לבנות תשתית לצורך קיבוע של שתלים כאשר קיים מחסור בעצם. ההליך כולל בניית תשתית עצם חדשה אשר מסוגלת לשאת את השתלים הדנטליים והכתרים שמותקנים על גביה. אופציה נוספת היא השתלת עצם סינתטית אשר משמעותה היא הרכבת שתל מלאכותי העשוי מחומרים אינרטיים דמויי עצם אשר מוחלפים עם הזמן בעצם טבעית ועצמית.
עקירת שיני בינה – שיני בינה הן האחרונות לצמוח ומיקומן הוא בחלקו האחורי של החך. שיני הבינה הן בעלות בסיס רחב ולכן עקירתן הינה הליך מורכב יחסית. נוכח המורכבות של ההליך, ההתייחסות אל עקירת שיני בינה היא כאל הליך כירורגי שחייב להתבצע בידי מומחה לכירורגיה פה ולסת. ההליך מתבצע בהרדמה מקומית ומלווה לעתים באי נוחות ובדימום המחייב ביצוע של תפירה.
כירורגיה זעיר פולשנית – מיקרוכירורגיה, אשר עושה שימוש במכשור מתקדם המספק מענה לבעיות נקודתיות מבלי לגרום לנזקים רחבים. יתרונות הטיפול הינם משך החלמה קצר והעובדה כי הוא אינו מלווה בהיווצרות דלקות ושומר על מראה אסתטי מיד לאחר סיום הטיפול. הפרוצדורה מאפשרת דיוק מקסימלי וקיצור תהליכי השתלת שתלים דנטליים וניתוחי חניכיים.

נגישות