כיצד בוחרים רופא שיניים בחדרה?

בעת האחרונה, נראה כי מעט מידי אנשים משקיעים מחשבה כלשהי בבחירת רופא השיניים שלהם, במיוחד כאשר מדובר בטיפול שיניים כולל, אשר אמור לעלות כסף רב. דילים "משתלמים" ביותר בחו"ל קופצים לעינינו בכל אתר ובכל מדיה, כשהם מפתים אותנו (או לפחות – מנסים) להציע לנו מחיר זול בהרבה מטיפול שיניים המבוצע בארץ, למשל, על ידי רופא שיניים בחדרה. הבעיה הגדולה היא, שבעוד המחיר (הלכאורה זול) קוסם למתעניינים, רבים מאד מהם שוכחים לבדוק את מהותו של הטיפול שמעבר למחיר. שוכחים לשאול מהי רמתו של הרופא המטפל? האם הוא מתמחה בתחום הטיפול המוצע? האם המרפאה / בית החולים מצוידים בטכנולוגיה חדישה דיה כדי לבצע את הטיפולים? האם ישנן על ה"דיל" הזה (כן, מדובר בדיל לכל דבר, לא בטיפול!) המלצות אובייקטיביות? כל השאלות הללו מתמוססות, ב"זכות" המחיר הזול. להערכתנו, לא יעבור זמן רב, ונתחיל לשמוע גם על הריקושטים (התוצאות הלא-מיידיות) של הדילים הללו.

אם כן, כיצד בוחרים רופא שיניים אמין?

מבקשים המלצות – ברור לכולם כי פרסומים מטרתם למכור, ולכן, אמינותם מוטלת מראש בספק. לכן, דרך יעילה יותר לקבלת מידע כזה, היא קבלת ההמלצות וחוות הדעת מאנשים שעל דעתם ועל מהימנותם אתם סומכים (בעיקר בני משפחה וחברים). עד לא מזמן, ניתן היה גם לקרוא חוות דעת מהימנות ברשתות החברתיות, אבל הקדמה (והקידום) הגיעו לתחום, ולכן, גם הרשתות החברתיות משתתפות כיום במשחק המכור (וחבל…).

מגיעים לביקור במרפאה – בין אם אתם מתעניינים בטיפול במרפאת שיניים מסוימת כאשר לאף אחד ממכריכם אין היכרות אישית איתה ובין אם אתם מתלבטים בין מספר מרפאות שונות, קבעו פגישת ייעוץ והיכרות במרפאה. ביקור מסוג זה יכול לתת לכם תמונת מצב מהימנה על המרפאה עצמה, על הצוות המפעיל אותה, על הרופאים שיטפלו בכם וכד'. חשוב בביקור זה לשים לב למספר נקודות (כרמת ההיגיינה במרפאה, היחס האישי, הגישה השירותית, השכלול הטכנולוגי של הציוד וכן הלאה) שכל אחת מהן יכולה להוות נקודה לטובתה או לרעתה של המרפאה.

IDENT – רופא שיניים בחדרה שמביא את חו"ל לטיפול

מרפאת IDENT היא מרפאה משוכללת ומאובזרת, אשר משתמשת בציוד המתקדם ביותר ובגישות הטיפול העדכניות ביותר הקיימות כיום. הוותק בן למעלה מ-20 שנים בטיפולים בתחומי כירורגיה דנטאלית, אסתטיקה דנטאלית ושיקום פה, כמו גם צוות הרופאים המיומן שלה, הופכים אותה לאחת מהמרפאות המובילות בארץ.

נגישות