איידנט - רופא שיניים איכותי

רפואת שיניים בטכנולוגיה מתקדמת

תחום רפואת השיניים וטיפולי האסתטיקה מתפתחים בקצב מואץ באמצעות החידושים הטכנולוגיים, החדשנות והקדמה. רפואת השיניים מיישמת טכניקות ושיטות טיפול מתקדמות המשפרות את תוצאות ויעילות הטיפול וכן מקלות על התחזוקה והשמירה על בריאות הפה והשיניים לאורך זמן.

סורק דנטלי
אחד האמצעים היעילים אשר נכנסו לתחום רפואת השיניים הוא הסורק הדנטלי. טכנולוגיית הסריקה לא יועדה דווקא לתחום בריאות הפה, אולם היא מהווה חידוש בעל פוטנציאל גדול אשר מחולל מהפכה של ממש בתחום. הסורק הדנטלי הינו מכשיר אשר פותח באמצעות שילוב של כמה טכנולוגיות קיימות המאפשרות תכנון מדויק של מגוון פעולות בעולם שיקום הפה בהן בניית והתאמת כתרים ושתלים ופרוצדורות נוספות המחייבות קבלת תמונה מדויקת של מראה ומבנה הפה להתאמת תכנית טיפול ויישומה באופן מדויק ויעיל. הסורק הדנטלי מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת לרפואת שיניים והוא מורכב ממצלמה אופטית ויחידת עיבוד ממוחשבת. הסורק מספק תמונות ברצף של השיניים וחלל הפה מכמה זוויות וכיוונים והנתונים מועברים ליחידת העיבוד היוצרת מודל תלת ממדי של חלל הפה של המטופל. סורק דנטלי מהווה כלי יעיל לאבחון ומאפשר תכנון מדוקדק ומדויק אודות תכנית השיקום והטיפול הרצויה.

הסורק הדנטלי מציג שורה של יתרונות בולטים:
המצלמה האופטית והסורק מספקים יכולת תכנון ודיוק מקסימליים ואופטימליים.
תהליך ההטבעה אשר היה נפוץ בעבר אינו נחוץ יותר, עובדה החוסכת זמן ומונעת אי נוחות מהמטופל.
תוצאות הטיפול האסתטי הינן מיטביות ובעלות התאמה מלאה, איכותית וטבעית.
הסורק מאפשר העברת מידה למחרטה דיגיטלית לצורך חריטת כתרים מתקדמים וביצוע של ציפויי חרסינה להשלמת שן שבורה ועוד מגוון טיפולים בתחום שיקום הפה.

רפואה ממוחשבת מתקדמת
רפואת שיניים ממוחשבת היא הדבר הבא בתחום בריאות ושיקום הפה והיא נושאת עמה בשורה חשובה הן לרופאי השיניים והן למטופלים. מהפכת המחשוב נוגעת ובעלת זיקה לתחום רפואת השיניים והיא מספקת מענה למגוון צרכים ומטרות בכל אספקט שהוא בטיפולי השיניים. טכנולוגיה מתקדמת לרפואת שיניים כוללת מערכות אחסון נתונים ומידע המחליפות את התיקים והגיליונות הרפואיים המוכרים לנו מהעבר וכן מציגה מכשור רפואת שיניים ממוחשבת אשר מאפשר לרופאים להגיע לתוצאות יעילות ובאופן פשוט ונוח יותר מבעבר וזאת ללא סבל, כאב וחשש של המטופלים.
רפואת שיניים ממוחשבת כוללת מגוון מערכות ניהול מידע ומכשור רפואי מתקדם.

נגישות