השתלת שיניים מתקדמת

ניתוח הרמת סינוס הנו תהליך, יחסית חדש, בתחום כירורגיית פה ולסת. כירורגיה של פה ולסת הוא תחום התמחות יוצא דופן ברפואת שיניים, המשיק במידה רבה לתחומי התמחות כירורגיים ברפואה כללית. ניתוח להרמת סינוס מאפשר היום הרכבת שתלים דנטליים במקרים של חוסר עצם בלסת העליונה.

מהו חוסר עצם בלסת העליונה?
זוכרים שפעם קשישים נהגו להסתובב עם שיניים תותבות נשלפות, אותן הם היו מניחים בכוס לפני השינה? אם נדמה לכם שהיום התופעה הזו יותר נדירה, אתם לא טועים. היום בזכות ניתוח הרמת סינוס להשתלת שתל כבר אין צורך בפתרון המסורבל, הלא נוח והבלתי אסתטי בעליל.
פעם לא היה מנוס משיניים תותבות משום שאובדן עצם היה מונע התקנת שתלים וסט חיצוני של שיניים תותבות היה הדרך היחידה לספק למטופל איכות חיים סבירה. אובדן עצם הוא תהליך הידרדרות באזור הלסת העליונה ושחיקה בעצם שמהווה את רצפת חלל הסינוס המקסילארי. התהליך מתרחש בעקבות אובדן שיניים בלסת העליונה ובסופו העצם מידלדלת ו'רצפת הסינוס' שוקעת. פעם לא היה מענה רפואי לבעיה, היום בזכות ניתוח הרמת סינוס, אפשר לייצר תשתית לשתלים דנטליים ולחזור לתפקוד מלא עם חיוך מושלם.

מומחים להרמת סינוס
ניתוח הרמת סינוס להשתלת שתל מתבצע בהרדמה מקומית ועורך כשעה עד שעה וחצי. את הניתוח יערוך צוות מיומן בהובלת מומחה בכירורגיית פה ולסת. מומלץ לבחור בקפידה את המרפאה והמנתח. הרמת סינוס היא הליך רפואי שלא ניתן לבצע בכל מרפאת שיניים אלא רק בקליניקות עם חדרי ניתוח מתקדמים, כמו למשל מרפאת אי דנט (Ident).
במהלך ניתוח הרמת הסינוס יפתח המנתח פתח בלסת העליונה וירים את רקמת חלל הסינוס בעדינות, באופן שיאפשר את 'פתיחת העצם' לצורך חיבור שתלים.

נגישות