איידנט - רופא שיניים איכותי

כיצד בוחרים מרפאת שיניים בחדרה?

בחירת מרפאת שיניים פשוטה יותר כאשר אתם גרים בעיר גדולה כמו תל אביב, או אפילו חיפה וירושלים, מכיוון שההיצע הגדול העומד לרשותכם משחק לטובתכם ופותח אינספור אפשרויות. לעומת זאת, בחירת מרפאת שיניים בחדרה, למשל, עלולה לצמצם במעט את האפשרויות העומדות לרשותכם. אולם, יחד עם זאת, ישנם מספר קווים מנחים שיכולים לעזור לכם בבחירת מרפאת השיניים בחדרה (או בכל מקום אחר בארץ), בין אם אתם זקוקים לה באופן נקודתי לטיפול מומחה ספציפי, ובין אם אתם זקוקים למרפאת שיניים שתלווה אתכם להמשך חייכם.

בחירת מרפאת שיניים – מה חשוב לבדוק?

המלצות כולנו כבר יודעים כי פרסומים עלולים להוליך שולל ולשמש מטרות שונות, ולכן, הדרך הטובה ביותר לקבל מידע מסוג זה היא לקבל המלצות וחוות דעת מאנשים שאתם סומכים על דעתם, כבני משפחה, חברים או מכרים. לחילופין, אם אתם מתעניינים במרפאת שיניים מסוימת ולאף אחד ממכריכם אין היכרות אישית איתה, בקשו להגיע למרפאה לצורך שיחת היכרות. ביקור כזה יכול לתת לכם תמונה כללית טובה למדי על המרפאה, הצוות העובד בה, רמת הטיפול שתקבלו וכן הלאה.
היגיינה – האם המרפאה נראית נקייה ואסתטית? חוסר שימת לב לפרטים הקטנים במרפאה עצמה (אפילו מחוץ לחדרי הטיפול) יכול (וצריך) להדליק נורת אזהרה! אמנם, יכול להיות שמדובר ב"סתם" יום לחוץ ודחוק במיוחד, אבל מצד שני, יכול להיות שמדובר בגישה רשלנית סיסטמתית שעלולה לסכן את בריאותכם (לדוגמה בשל שימוש בציוד רב-פעמי, חיטוי וסטריליזציה לוקים בחסר וכד').
התמחויות – כמו הרופאים המומחים, אשר בנוסף לסיום לימודי הרפואה הכללית מתמחים בתחום עיסוקם, גם רופאי השיניים המומחים עוברים התמחות נוספת בת ארבע או חמש שנים בתחום, לאחר לימודי רפואת השיניים הבסיסיים שאורכם שש שנים. לכן, עדיף, מלכתחילה, לבחור מרפאה המרכזת מספר תחומי התמחות רלוונטיים עבורכם, במקום לחפש מרפאה מתמחה אחרת בכל פעם שתזדקקו לטיפול מיוחד.
עדכניות – אתם יכולים לראות מרפאה מצוידת במכשיר החדשני ביותר הקיים, אבל מה עם הרופא המפעיל אותו, כיצד יודעים שהוא מעודכן ועוקב אחרי כל החידושים? קבלו טיפ קטן – ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל מפעילה תוכנית לימודים שבסיומה מקבל הרופא תעודת "רופא שיניים מעודכן" שהינה בתוקף למשך שלוש שנים.

IDENT – מרפאת שיניים בחדרה

IDENT הינה מרפאת שיניים מקצועית בעלת ותק של מעל ל-20 שנים. המרפאה מציעה מגוון נרחב של טיפולים בתחומי הכירורגיה הדנטאלית, שיקום הפה, אסתטיקה דנטאלית ומתמחה בטיפול במטופלים בעלי בעיות ייחודיות (כחרדה דנטאלית ובעיות כרוניות). הצוות הרפואי-מקצועי של המרפאה מורכב מרופאי שיניים בעלי הסמכות והשתלמויות בינ-לאומיות, אשר עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובגישות הטיפול החדשניות והמתאימות ביותר לכל מטופל באופן ספציפי.

נגישות