טכנולוגיה מתקדמת

לפרטים נוספים

רפואה ממוחשבת מתקדמת

מהפכת המחשוב לא פסחה גם על תחום רפואת השיניים והיא נוגעת בכמעט כל אספקט שקשור אליה. ממערכות ממוחשבות לאחסון מידע שמחליפות את 'גיליונות התיק הרפואי' וחוסכות מקום, זמן ומונעות איבוד מידע על מטופלים, ועד מכשור חדשני שמבוסס על עקרונות הרפואה הממוחשבת המתקדמת.

סביבת עבודה במחשוב מלא
מרפאות שיניים כמו מרפאת איי דנט (Ident) שעברו לסביבה ממוחשבת מלאה, חסינות מפני אובדן מידע רפואי של מטופלים. כל תיק רפואי נשמר בשרת מאובטח ובו שמור כל המידע כולל צילומי הרנטגן שנשמרים היום רק בגרסתם הדיגיטלית.
ולא מדובר רק במערכות ניהול מידע, חלק ניכר מהמכשור הרפואי שמאפיין את רפואת השיניים המודרנית מתבסס על מעבדים ויחידות ממוחשבות אחרות. בחרנו להציג בפניכם כמה דוגמאות של מכשירים חדשניים בתחום רפואת השיניים הממוחשבת המתקדמת.

מיקרוסקופ טיפולי שורש
מיקרוסקופ קליני שמאפשר ביצוע טיפולים, כולל טיפולי שורש, ברמת דיוק שלא היכרנו. הרזולוציות של המיקרוסקופ הזה מאפשרות ביצוע של טיפולים כירורגיים זעיר פולשניים כמעט ללא חתכים וטראומה נלווית.

מכשיר ה- WAND
מכשיר ה-WAND, המילה האחרונה בתחום ההרדמה המקומית. ה-WAND הוא מכשיר לביצוע הרדמה מקומית ללא מזרק באופן שמוחדר לאזור ספציפי מינון אופטימלי, שאינו מפריע למטופל בהמשך.

מכשיר לייזר Epic
לייזר רפואי דנטלי עוצמתי שמאפשר ביצוע ניתוחים ברקמה רכה, הליכים ללא הרדמה, חשיפת שתלים, טיפולים לשיכוך כאבים ואפילו טיפולים לחיטוי.

אולטרסאונד ייעודי לרפואת שיניים
מכשיר האולטרסאונד המתקדם Piezosurgery, רותם את טכנולוגיית האולטרסאונד (גלי קול) לשימושים דנטליים. בין היתר ניתן לבצע בעזרת המכשיר פרוצדורות שמחליפות הליכים כירורגיים – ללא קידוח וללא פגיעה באיברים.

סורק דנטלי
שילוב בין מצלמה לסורק שיוצר מודל ממוחשב תלת ממדי של מערכת השיניים ומאפשר תכנון מדויק של שתלים שניתן לייצר בטכניקה מתקדמת של חריטה ממוחשבת.

לפרטים נוספים

חייגו אלינו:

לפרטים נוספים

נגישות