יישור שיניים

לפרטים נוספים

יישור שיניים פנימי בלתי נראה

המחסום העיקרי שחוו מבוגרים שהיו מעוניינים ליישר את השיניים היה מחסום הבושה. מנהל בכיר או עורכת דין ירגישו נבוכים להיכנס למשרד כאשר בפיהם סט נוצץ של סמכים ממתכת או רתמה מסביב לפנים. במשך שנים מבוגרים נמנעו מטיפולי יישור שיניים שיכלו לשפר את איכות חייהם רק בגלל החשש הזה. היום בזכות 'המהפכה הדיסקרטית' ויישור השיניים הפנימי הבלתי נראה, כל זה השתנה.

מהו יישור שיניים פנימי בלתי נראה?
יישור שיניים פנימי בלתי נראה הוא שיטה חדשנית ליישור שיניים, שיחד עם שיטות אחרות (יישור שיניים שקוף), חוללה מהפכה דיסקרטית בתחום הטיפולים ליישור שיניים. מהפכה דיסקרטית זו שיישור השיניים הפנימי הוא חלק בלתי נפרד ממנה, הביאה את פתיחת תחום יישור השיניים למבוגרים.
יישור שיניים פנימי מאפשר בניית קונסטרוקציה אורתודנטית יעילה ואפקטיבית, שככל שהדברים אמורים במטופל, אף אחד חוץ ממנו והרופא המטפל לא צריך לדעת על קיומה.

איך זה עובד?
ביישור שיניים פנימי בלתי נראה, בשונה משיטות אחרות של יישור שיניים שהכרנו בעבר, הסמכים ממתכת – שמפעילים את הלחץ ליישור השן – מותקנים רק בצדה הפנימי, וכך כל המרכיבים של הגשר מוסתרים מאחורי השיניים. השיטה נולדה אחרי שפותחו סמכי מתכת שמצד אחד היו מספיק קטנים בשביל שניתן יהיה להצניע אותם מאחורי השן, ומצד שני היו מספיק חזקים בכדי לבצע את העבודה של יישור שיניים פנימי.
חשוב לציין ששיטת הסמכים הסמויים יקרה יותר מטכניקות של סמכים רגילים. בנוסף, גשר של סמכי מתכת מעורר חוסר נוחות בפה של המטופל ומקשה על הלעיסה. הבשורות הטובות שמדובר בתהליך מהיר מאוד ואחרי שבועיים כבר ניתן להבחין בשיפור במנח השיניים.

נסכם:
 היתרון המרכזי ביישור שיניים פנימי הוא יתרון אסתטי – אף אחד לא רואה את 'הגשר'
שיטה מומלצת למבוגרים שרוצים לעבור יישור שיניים
אורך הטיפול באמצעות 'סמכים סמויים' לא ארוך יותר מטיפול עם 'סמכים רגילים'
הסמכים בשיטה מכילים אחוז גבוה של זהב ולכן יוצרים גירוי נמוך במיוחד ברקמת החניכיים
מידע נוסף על יישור שיניים פנימי בלתי נראה תקבלו במרפאת איי דנט (Ident), שבין היתר מתמחה ביישור שיניים פנימי.

לפרטים נוספים

חייגו אלינו:

לפרטים נוספים

נגישות