אסתטיקה דנטלית

לפרטים נוספים

ציפוי חרסינה – Laminate

ציפוי חרסינה למינייט מציג גישה חדשנית ברפואת שיניים אסתטית ומהווה תחליף אולטימטיבי להלבנת שיניים. הרציונל פשוט, במקום להיאבק בגוון השן באמצעות חומרי הלבנה מבצעים ציפוי אחיד של כל השיניים בשכבה דקה של חרסינה (למינייט).

שיניים מושלמות בלי רווחים
ציפוי חרסינה לשן מתאפיין באיכות אסתטית גבוהה במיוחד שלוקח את המראה הבוהק (והטבעי) לשיאים חדשים, בנוסף הוא מתאים במיוחד גם להתמודדות עם מערכת שיניים שעקב נסיגת חניכיים נפערו רווחים בין השיניים. ציפוי למינייט מספק שכבה נוספת של נפח לשן, שסוגרת את הרווחים הקטנים, ובכך נותנת מענה לא רק לצורך אסתטי אלא גם לצורך רפואי פונקציונלי בהיבט של שיקום פה.
ציפוי חרסינה איכותי מלמינייט מתאפיין לא רק במראה בוהק, אלא גם בעמידות לאורך שנים ותחושה טבעית בפה של המטופל.

ציפוי חרסינה לכל השיניים בשני טיפולים
מרפאות שיניים מתקדמות כמו מרפאת איי דנט (Ident), מסוגלות לבצע ציפוי למינייט איכותי בשני טיפולים בלבד. למרות הרציונל הפשוט של הפרוצדורה היא דורשת מומחיות רבה והדרך הטובה ביותר לבצע אותה היא באמצעות פרקטיקה של רפואה דיגיטלית ומערכת ה-CEREC המתקדמת. הטיפול הראשון יוקדש בעיקר לתכנון המתווה המדויק המתאים למטופל, וההדבקה (הציפוי בלמינייט) בפועל תתבצע במהלך הטיפול השני.
ציפוי למינייט מתקדם לא פוגע בשן הטבעית ולא דורש שינויים או טיפול מקדים מורכב בשיניים הטבעיות. בשונה משיטות של הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה מאפשר להגיע לגוון המדויק (בדיוק) בו חפץ המטופל. העובדה שציפוי הלמינייט מתבצע בדרך כלל על כל מערכת השיניים גם מבטיחה מראה אחיד. מדובר בציפוי עמיד לאורך שנים שחסין מפגיעה של הרגלים כמו עישון או שתייה של יין וקפה שידועים כמחוללי כתמים בשכבת השן.

לפרטים נוספים

חייגו אלינו:

לפרטים נוספים

נגישות